Tuesday, February 8, 2011

PERINTAH kadang2 je BERKURUNG

Dear pakcik2, makcik2, abg2, akak2, dan adik2 yang 'dikasihi',

Kehadapan kebelakang ketengah ketepi dan ke apa2 je la, saya ingin memohon maaf sekiranya semenjak gemenjak ini kalian akan agak jarang melihat kelibat ku di kedai-kedai makan kalian ( leh caye ke?). Disebabkan kesilapan teknikal semasa cuti raya cina yang lalu, terdapat kesilapan teknikal juga terhadap penimbang2 berat badan di seluruh Malaysia malah mungkin dunia. Well, mungkin I kan agak artis. Jennifer Lopez pun pernah datang minta autograf . Oh yeahh, I know2. Diorang sengaja buat ralat kat penimbang-penimbang tu time I guna. I ni slim je tau. Diorang tu semua jeles. Ehem.

Justeru maka dengan ini perintah berkurung perlu dijalankan ke atas saya kerana ketidakadilan yang berlaku keatas saya itu tadi. Segala kesulitan amat dikesali.

Sekian, terima kasih.

Yang tak berapa Benar,
Cik Bunga Ros

No comments:

Post a Comment

Tuesday, February 8, 2011

PERINTAH kadang2 je BERKURUNG

Dear pakcik2, makcik2, abg2, akak2, dan adik2 yang 'dikasihi',

Kehadapan kebelakang ketengah ketepi dan ke apa2 je la, saya ingin memohon maaf sekiranya semenjak gemenjak ini kalian akan agak jarang melihat kelibat ku di kedai-kedai makan kalian ( leh caye ke?). Disebabkan kesilapan teknikal semasa cuti raya cina yang lalu, terdapat kesilapan teknikal juga terhadap penimbang2 berat badan di seluruh Malaysia malah mungkin dunia. Well, mungkin I kan agak artis. Jennifer Lopez pun pernah datang minta autograf . Oh yeahh, I know2. Diorang sengaja buat ralat kat penimbang-penimbang tu time I guna. I ni slim je tau. Diorang tu semua jeles. Ehem.

Justeru maka dengan ini perintah berkurung perlu dijalankan ke atas saya kerana ketidakadilan yang berlaku keatas saya itu tadi. Segala kesulitan amat dikesali.

Sekian, terima kasih.

Yang tak berapa Benar,
Cik Bunga Ros

No comments:

Post a Comment

Snag a button