Wednesday, May 28, 2014

#Unformal Letter to Future Husband (ehem2)

Dear Awak, Saya harap awak okay saya ni mulut bising. Talkative kata omputeh. Energetik dan sedikit boyish. Nanti dah jadi isteri awak nanti makin lama makin ayu la kot? Hahahaha.. Awak, saya syak awak ni mesti jenis pendiam kan kan? Saya okay je. Ala, nanti lama-lama awak konpem terpengaruh dengan kebisingan saya ni. Ha, ape? Tetap seorang pendiam?? Okaylah. Takpe, kalau awak tu dah diam sangat jangan marah saya ambik marker pen saya conteng buat mulut sengih kat mulut awak time awak tidoq. Tengoklah nanti. Ehem. Akhir kata, saya tak sabar nak jumpa awak sebab banyak benda yang saya nak kongsi dengan awak^^. Yang Benar, Bakal isterimu yg comel giler. Ehem. post signature

No comments:

Post a Comment

Wednesday, May 28, 2014

#Unformal Letter to Future Husband (ehem2)

Dear Awak, Saya harap awak okay saya ni mulut bising. Talkative kata omputeh. Energetik dan sedikit boyish. Nanti dah jadi isteri awak nanti makin lama makin ayu la kot? Hahahaha.. Awak, saya syak awak ni mesti jenis pendiam kan kan? Saya okay je. Ala, nanti lama-lama awak konpem terpengaruh dengan kebisingan saya ni. Ha, ape? Tetap seorang pendiam?? Okaylah. Takpe, kalau awak tu dah diam sangat jangan marah saya ambik marker pen saya conteng buat mulut sengih kat mulut awak time awak tidoq. Tengoklah nanti. Ehem. Akhir kata, saya tak sabar nak jumpa awak sebab banyak benda yang saya nak kongsi dengan awak^^. Yang Benar, Bakal isterimu yg comel giler. Ehem. post signature

No comments:

Post a Comment

Snag a button