Wednesday, April 5, 2017

NOTA 04

Sampai sekarang aku pelik, macam mana yang gegurl ni lukis kening eh?
Elok je lukis kening tu.
Kening aku juga elok je nampak tipis sampaikan orang tanya samada aku ada cukur kening.
Jangan kata cukur, lukis kening pun aku tak pandai.
Jadi kerja pula dah cukur kening, nak kena lukis balik kening tu.
Ini pun spesis pelik.
Dia nak ke tak kening dia tu?
Kelakar kan?

No comments:

Post a Comment

Wednesday, April 5, 2017

NOTA 04

Sampai sekarang aku pelik, macam mana yang gegurl ni lukis kening eh?
Elok je lukis kening tu.
Kening aku juga elok je nampak tipis sampaikan orang tanya samada aku ada cukur kening.
Jangan kata cukur, lukis kening pun aku tak pandai.
Jadi kerja pula dah cukur kening, nak kena lukis balik kening tu.
Ini pun spesis pelik.
Dia nak ke tak kening dia tu?
Kelakar kan?

No comments:

Post a Comment

Snag a button